اپل باندهای ساعت و واچ فیس نسخه پراید 2022 را معرفی کرد
نوشته شده توسط : اخبار موبایل

اپل امروز باندهای پراید جدیدی را برای اپل واچ معرفی کرد که گزینه‌های جدید پراید ادیشن اسپرت لوپ و پراید ادیشن نایک اسپرت لوپ در دسترس هستند.

باندهای Apple Watch Pride Edition 2022
باندهای جدید نسخه پراید امروز با قیمت 49 دلار در Apple.com و در برنامه Apple Store قابل سفارش هستند و از 26 می در مکان‌های فروشگاه اپل در دسترس خواهند بود.

پراید نسخه اسپورت لوپ امسال کلمه "غرور" را مستقیماً در باند بافته شده است. گرادیان رنگ گروه شامل رنگ‌های رنگین کمانی و رنگ‌هایی است که از پرچم‌های مختلف پراید، از جمله آبی روشن، صورتی، سفید، سیاه و قهوه‌ای گرفته شده‌اند.تعمیرات فیس آیدی در کرج

بند پراید اپل واچ 2022 حک شده است
نسخه جدید پراید Nike Sport Loop "طیف کامل رنگین کمان را جشن می گیرد" و دارای یک چهره رنگین کمانی رنگین کمان Nike Bounce است.


یک واچ فیس جدید پراید نیز امروز برای اپل واچ سری 4 یا جدیدتر با واچ OS 8.6 و آیفون 6 اس یا جدیدتر دارای iOS 15.5 در دسترس است. اپل با الهام از چندین پرچم افتخار گفت که این صفحه ساعت جدید "رنگ ها را برای نشان دادن قدرت و حمایت متقابل جنبش LGBTQ+ ترکیب می کند." رشته های رنگارنگ صفحه ساعت با چرخاندن تاج دیجیتال اپل واچ، ضربه زدن به صفحه نمایش یا بالا بردن مچ دست کاربر حرکت می کنند.

اپل همچنین در حال راه اندازی کمپین جدید "شات در آیفون" در اینستاگرام است که "ماهیت هنرمندان و چهره های جامعه جهانی LGBTQ+ را به تصویر می کشد."





:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 خرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: